Service 06-33464200
Diepsteeg 8, 4941 LS, Raamsdonksveer NL
0031 162 85 66 60
info@smolkas.nl

Stomerij en cleaning

Specifiek voor de stomerij en dry-cleaning branches zijn een aantal functies geprogrammeerd. 

Alle orders worden geboekt als een tijdelijke rekening.
Voor iedere order wordt door het systeem een speciaal ordernummer gemaakt op de volgende wijze :

 

 

Dit betreffen :

  • Nummer van de kassa
  • Dag + maand waarop de order is geregistreerd.
  • Het volgnummer van orders. Iedere maal na het maken van een Z-rapport begint deze opnieuw bij 1.
Alle productiebonnen worden op een speciale manier geprint. Zie hierbij het voorbeeld.
Per kledingartikel kan worden geprogrammeerd uit hoeveel stuks het bestaat. Bij registratie van het artikel worden voor ieder aantal stuks een productiebon geprint. Voorbeeld, bevat een artikel 3 stuks kledingonderdelen, dan worden 3 productiebonnen geprint.
Indien de stomerij de productiebon wil gebruiken voor het verzamelen van orders van klanten kan optioneel steeds een tweede productiebon worden geprint zoals het voorbeeld bovenstaand.
Indien de ondernemer de orders registreert bij een klant, wordt standaard de naam van de klant geprint op de rekening.

  • Meer omzet door mogelijkheden van bestellingen via Internet
  • Meer omzet via uitgebreide klant mogelijkheden
  • Meer omzet via reclame per Email aan klanten
  • Meer omzet via uitgebreide management functies
  • Meer omzet en liquiditeit door verkoop van abonnementen
  • Meer omzet door Email functies in het afrekensysteem.
  • Meer omzet door reclame in bedrijf via eigen narrow casting.
  • Efficienter werken met eenvoudige functies voor werken met tafels en afhaalbestellingen
  • Efficienter door uitgebreide keukenfuncties + printers
  • Efficienter door middel van agenda beheer
  • Efficienter door middel van gebruik van handhelds
  • Efficienter door koppeling met boekhouding
  • Efficienter door uitgebreide koppelingen met randapparatuur
  • Prettiger werken voor ondernemer door beheer via PC thuis of kantoor
  • Minder risico door betaling per maand en geen hoge investering
  • Minder risico door uitgebreide data backup mogelijkheden
  • Minder risico door camera beveiliging en SMS alert
  • Minder risico via cashless afrekenmogelijkheden
  • Minder risico via continu controle op hardware functies
  • Beter management door uitgebreide personeel mogelijkheden
  • Kosten en milieuschade beperken door papier besparing