Prijzen service en support

Tarieven van 09.00 uur tot 17.00 uur, op werkdagen:

  • Uurloon € 80,00 per uur
  • Voorrijkosten 3-50 km € 60,00
  • Voorrijkosten 51-120 km € 90,00
  • Voorrijkosten > 120 km € 125,00
  • Bruikleenkosten per week € 50,00
  • Remote programmatie ondersteuning € 25,00 per kwartier
  • Helpdesk ondersteuning € 25,00 per kwartier (o.a. wifi en netwerk aangelegenheden, app installatie, programmatie, storingen van buitenaf)
  • Toeslag Ad-Hoc diensten bij keuze voor zelfde werkdag On-Site € 100,00

Tarieven vanaf 17.00 uur tot 21.00 uur, zaterdag, zon- en feestdagen:

  • Service en of Support bezoek op locatie € 250,00 voor het eerste uur inclusief de voorrijkosten.
  • Exclusief de meer uren na 1 uur € 90,00 per uur.

Helpdesk

  • Telefonische ondersteuning: € 25,00 per kwartier
  • Remote programmatie ondersteuning: € 25,00 per kwartier

Klanten met een bereikbaarheidscontract.

Bellen met het nummer met pin code zoals vermeld in het toegezonden contract.

Als je beschikt over ons service en supportcontract zijn wij 7 dagen per week van 08.30 uur tot 21.00 uur telefonisch gratis voor jou bereikbaar en komen we naar je toe als het remote niet opgelost kan worden.

Ons service en supportcontract is exclusief programmatiekosten, (WiFi)netwerk en storingen die van buitenaf veroorzaakt zijn. Deze worden doorberekend volgens onze geldende tarieven

ALGEMENE SERVICE VOORWAARDEN

  • Alle genoemde prijzen zijn excl. BTW.
  • Betalingscondities service en support, contant, factuur vooraf of via éénmalige automatische incasso.
  • Betalingsconditie voor service en supportcontracten, altijd via een doorlopend automatische incasso per maand.
  • Garantie termijn op alle reparaties bedraagt 3 maanden.
  • Verzendkosten van gebruiker naar Smolders zijn altijd voor rekening gebruiker.
  • Op al onze diensten zijn de algemene leveringsvoorwaarden van Smolders Import en Distributie BV van toepassing.
  • Prijswijzigingen voorbehouden.