Sterrekroos 10, 4941 VZ, Raamsdonksveer NL
0031 (0)162 85 66 60
info@smolkas.nl

Service en Support

Storingen aan uw kassa? Niet leuk, en meestal ook nog eens op de meest ongelegen momenten. Te vermijden zijn ze niet altijd, maar we kunnen het u wel een stuk eenvoudiger maken. Smolders vindt het dan ook erg belangrijk dat u snel geholpen wordt! 

Telefonische support en melden van storingen voor klanten zonder support abonnement dient te gebeuren via:

Standaard support van 09.00 uur tot 17.00 uur, op werkdagen:

T. 0162 – 85 66 60*

*voor prijzen klik hier

Standaard support van 17.00 uur tot 21.00 uur, zaterdag, zon- en feestdagen:

T. 0900 – 766 55 27 (0900SMOLKAS) € 1,00 per minuut

*voor prijzen klik hier

Voorwaarde voor deze service is dat de betreffende hardware via internet door Smolders op afstand te benaderen is.

Klanten met een support abonnement kunnen bellen via een vast support nummer zoals vermeld bij het betreffende contract, dus zonder extra kosten.

Het nummer is bereikbaar op alle werkdagen van 09.00 tot 21.00 uur, zon- en feestdagen van 13.00 tot 21.00 uur. Opdrachtgever wordt ondersteund met vragen betreffende gebruik, instellingen en eventuele storingen aan de apparatuur. 

Op de kassa`s van Smolkas is teamviewer/AnyDesk reeds voor geïnstalleerd. Onze technische dienst vraagt u naar het ID nummer en het wachtwoord. Pas na uw akkoord kunnen we uw pc of kassa overnemen en helpen bij uw vraag.

Aflever-, installatiekosten
Onze leveringsvoorwaarden
Prijzen service en support